1. nov. 2011

Blomstersmykke

Dette innlegget er også litt sent, men det sies jo "bedre sent enn aldri".
______________________________________________________________________________
Vi skulle lage et blomstersmykke som vi enten kunne ha i håret, rundt halsen, rundt armen, i skjorten etc. Jeg lagde et armbånd. Jeg begynte med å strikke selve båndet av ståltråd, før jeg festet på en Lisiantus (rosa) og en Alstramenia (hvit). Så bøyde jeg litt Bjørnegress til en slags sløyfe og festet på, før jeg tilslutt festet litt Eføy for å få en fin helhet i armbåndet.

Blomstersmykket.

Jeg har fått mange kommentarer på at det ligner på et armbånd jentene har på seg når de skal på skoleball i USA. Dette nekter jeg ikke for, siden jeg ser det godt selv.
Resultatet er jeg veldig godt fornøyd med.

-Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar