1. nov. 2011

Farger - Blomster - Interiør

Vi hadde en oppgave når vi var utplassert som blomsterdekoratører for noen uker siden som jeg ikke har blogget om, men skal gjøre det nå.
______________________________________________________________________________
Vi fikk velge et av tre interiør og lage en dekorasjon som passet inn på den ledige plassen på bordet inne i bildet. Det interiøret jeg valgte er veldig statisk og ganske ensfarget, så jeg tenkte jeg kunne lage en dekorasjon som brøt med interiøret, men samtidig passet inn.

Interiøret og dekorasjonen.

Jeg valgte å bruke en del grønt for å få kontraster fra alt det røde og oransje, men brukte oransje, røde og gule blomster for å få dekorasjonen til å passe inn. Jeg ville utnytte plassen på bordet og mellom bordet og bildet på veggen, så jeg satte inn en Gladiol for å få høyde i dekorasjonen og Ledere for litt bredde. Brukte diverse andre blomster for at Gladiolen ikke skulle stå der alene og at det ikke skulle bli noe tomrom, men satte dem ikke for tett, for luft er gratis (som Bodil sier).

-Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar